СЛОГАН ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • В. Є. Слушаєнко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • М. П. Сєрик Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2012.3(15).33906

Ключові слова:

слоган, соціальна реклама, критерії ефективності рекламної кампанії

Анотація

 У статті розглядаються деякі проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі, підвищення її ефективності у вирішенні багатьох нагальних потреб сучасного суспільства: алкоголізм, наркоманія, СНІД, тютюнокуріння, насильство у сім’ї, тощо. Особлива увага приділяється аналізу місця і ролі слоганів у соціальній рекламі. Оскільки саме вони, на думку, фахівців, є дієвим засобом підсилення впливу на конкретну людину, споживача соціальної реклами. Та суттєво допомагають досягти бажаного ефекту. Може стати в нагоді не тільки фахівцям і студентам, але і широкому загалу читачів, що цікавляться цією проблемою. 

Біографії авторів

В. Є. Слушаєнко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

к. філос. н., доцент кафедри політології, соціології та соціальної роботи

М. П. Сєрик, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

магістрантка

Посилання

[Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.unian.ua/print/526644

Селиверстов С. Э. Социальная реклама. Искусство воздействия словом. – Самара: Издательський Дом: «Баxраx - М», 2006. – 288с.

Георг Фельсер. Псиxология потребителей и реклама / Пер. с нем. - X.: Изд-во «Гуманитарный центр», 2009. - 704 с.

У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти. Реклама: принципы и практика / Пер. с англ. Под ред. С. Г. Божук. – СПб: Питер, 2003. - 800с.

Псиxология в рекламе / Под. ред. кандидата псиxологическиx наук П. К. Власова / 2-е издание, дополненное, переработанное, исправленное. – X.: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. - 320 с.

Коментарі. – 2011 - 20травня. – С.29

День. - 2011. - 13-14 травня

Газета по-українськи. - 2011. - 27 квітня

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Соціальна робота