МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ ТА МАНІПУЛЯЦІЇ В МОДІ

Автор(и)

  • О. В. Романовська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • Я. І. Драчук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2012.3(15).33720

Ключові слова:

мода, модна поведінка, механізми моди, маніпуляції, вплив, модний зразок, індустрія моди, модне споживання, суспільство споживання

Анотація

В статті розглядається проблема впливу механізмів моди на індивідів та споживацьку поведінку. Механізми моди являють собою процес створення, поширення, циркуляції та донесення до споживачів певної інформації, таким чином створюючи комунікативний процес між двома сторонами модної індустрії – творцями моди та її покупцями. Специфіка цих механізмів виявляється у глибинному впливі на свідомість та підсвідомість людей. Тому в такому процесі, часто мають місце маніпулятивні впливи, які націлені на формування бажання та потреби бути на модній хвилі свого часу.

Біографії авторів

О. В. Романовська, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

канд. філос. н., доцент кафедри політології, соціології та соціальної роботи факультету соціології та права

Я. І. Драчук, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

магістрантка кафедри політології, соціології та соціальної роботи факультету соціології та права

Посилання

Гофман А.Б. «Мода і люди. Нова теорія моди і модної поведінки». 3-є. вид. - СПб. Пітер, 2004, 208 с.

Кара-Мурза С.Г. «Маніпуляція свідомістю», вид. «Ексмо», Москва, 2009, 834 с.

Новітній філософський словник / Уклад. А.А. Грицанов. - Мн: Вид. В.М. Скакун, 1998. - 896 с.

Філософський тлумачний словник «Євразійська мудрість від А до Я». Вид-во «Создік-Словник», Алмати, 2002, 447 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Соціологія