МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ ТА МАНІПУЛЯЦІЇ В МОДІ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2012.3(15).33720Ключові слова:
мода, модна поведінка, механізми моди, маніпуляції, вплив, модний зразок, індустрія моди, модне споживання, суспільство споживанняАнотація
В статті розглядається проблема впливу механізмів моди на індивідів та споживацьку поведінку. Механізми моди являють собою процес створення, поширення, циркуляції та донесення до споживачів певної інформації, таким чином створюючи комунікативний процес між двома сторонами модної індустрії – творцями моди та її покупцями. Специфіка цих механізмів виявляється у глибинному впливі на свідомість та підсвідомість людей. Тому в такому процесі, часто мають місце маніпулятивні впливи, які націлені на формування бажання та потреби бути на модній хвилі свого часу.Посилання
Гофман А.Б. «Мода і люди. Нова теорія моди і модної поведінки». 3-є. вид. - СПб. Пітер, 2004, 208 с.
Кара-Мурза С.Г. «Маніпуляція свідомістю», вид. «Ексмо», Москва, 2009, 834 с.
Новітній філософський словник / Уклад. А.А. Грицанов. - Мн: Вид. В.М. Скакун, 1998. - 896 с.
Філософський тлумачний словник «Євразійська мудрість від А до Я». Вид-во «Создік-Словник», Алмати, 2002, 447 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Соціологія
Ліцензія
- This article was not previously published and sent to other journals (or in the comments to the editor there should be necessary explanations).
- Article is a document formatted Microsoft Word, OpenOffice, RTF or WordPerfect.
- Internet links in the text are fully correct URL.
-Text is typed 12th size, single spaced; author's accents should be in italics, rather than underlining (everywhere except addresses URL); all images, graphics and tables must be placed directly in the text where they should be within the content (not the end of the document).
- The text conforms to the style and bibliography described in the Authors manual section "About the Journal".
- If the article is supplied in refereed journal section, you should follow instructions bellow.