НАСТУПНІСТЬ В ОСВІТІ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ: СОЦІОЛОГІЧНЕ ТРАКТУВАННЯ

Автор(и)

  • І. С. Нечітайло Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2013.4(20).32123

Ключові слова:

код, наступність в освіті, освіта, педагогічний труд, якість освіти

Анотація

Генеральна ідея статті полягає у тому, що, з соціологічної точки зору, про виску якість освіти можна говорити тільки якщо інститут освіти сприяє вирівнюванню соціальних шансів, а не поглибленню соціальної нерівності. Ставиться на меті розкриття соціологічного змісту поняття наступності в освіті як принципу, дотримання якого забезпечує високу якість освіти та вирівнювання соціальних шансів індивідів і груп. Задля досягненні цієї мети автор вдається до більш детального розгляду особливостей взаємозв’язку освіти та соціальної нерівності.

Біографія автора

І. С. Нечітайло, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

канд. соціол. наук, доцент, доцент каф. соціології

Посилання

Бернстайн Б. Класс, коды и контроль: структура педагогического дискурса / Б. Бернстайн. – М. : Просвещение, 2008. – 272 с.

Бурдье П. Воспроизводство: элементы теории системы обра-зования / П. Бурдье, Ж.-К. Пассрон; Пер. с фр., предисл. Н. А. Шматко. − М. : Просвещение, 2007. − 267 с.

Куда идет российская культура? : Материалы круглого стола (27-28 июня 2009 г.) / [участники : А. С. Запесоцкий, В. С. Степин и др.] ; науч. ред. В. С. Степин. − СПб. : СПбГУП, 2010. – 123 с.

Фрейре П. Педагогика угнетенных [Электронный ресурс] / П. Фрейре. – Режим доступа: http://nb.kharkov.ua/load/pedagogika_ugn

Щудло С. А. Вища освіта у пошуках якості: Quo Vadis / С. А. Щудло. – Харків=Доогобич : Коло, 2012. – 340 с.

Blumenfeld L. Dumbing us down: the hidden curriculum of compulsory schooling by John Taylor Gatto / L. Blumenfeld // The Blumenfeld Education Letter. – May 1993. Режим доступа: http://www.johntaylorgatto.com/bookstore/dumbdnblum3.htm .

Shor I. Empowering education: critical teaching for social change / Ira Shor. − Chicago: University of Chicago Press, 1992. – 225 р.

Young M. From a constructivism to realism in sociology of curriculum / M. Young // Review of Research in Education.− Vol. 32.− 2008. − Р. 3−28.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Соціологія