ПОЗИЦІЮВАННЯ ІМІДЖІВ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ ПІД ЧАС ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2017.1/2(33/34).152586Ключові слова:
позиціювання, політична комунікація, політичний імідж, політична діяльність, публічність, медійність, політичні партії, політичні вибориАнотація
У статті розглянуто позиціювання іміджів політичних партій як процес створення їх впізнаваного образу на основі одного чи декількох параметрів. Виокремлено ключові атрибути публічного образу українських політичних партій, які використовуються у процесі позиціювання.Посилання
Ries А. Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace. New-York: McGraw Hill Professional, 2001. 213 p.
Колесников О. Стратегії позиціонування політичних партій на парламентських виборах 2012 року в Україні. Вісник Центральної виборчої комісії. 2013. No 3 (27). С. 44-50.
Ильясов Ф. Н. Политический маркетинг. Искусство и наука побеждать на выборах. М.: ИМА- пресс, 2000. 200 с.
Ідеологічне позиціонування політичних партій в Україні / Укр. незалеж. центр політ. дослідж.: С. Г. Конончук, О. А. Ярош. К.: Україна, 2013. 52 с.
Українське суспільство: моніторинг соціальних змін. Випуск 3 (17) / Головні редактори д. екон. н. В. М. Ворона, д. соціол. н. М. О. Шульга. Київ: Інститут соціології НАН України, 2016. 550 с.
Відомості про підрахунок голосів виборців по загальнодержавному багатомандатному виборчому округу: Позачергові вибори народних депутатів України 2014р. Центральна виборча комісія: офі- ційний сайт. URL: http://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2014/wp300?PT001F01=910.
Про вибори народних депутатів України: Закон України від 17 листопада 2011 року No 4061-VI (зі змінами). Верховна Рада України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4061-17.