ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ АВТОРСЬКОГО ПРАВА У РЕКЛАМІ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2012.2(14).123320Ключові слова:
реклама, об’єкт авторського права, право на ім’я, вільне використання твору, цілісність творуАнотація
У статті розглядаються деякі питання використання об’єктів авторського права в рекламі. Автор приходить до висновку, що реклама повинна бути об’єктом авторського права і матисвоє правове регулювання.
Посилання
Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 40-44, ст.356
Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 № 270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181 в редакції від 11 липня 2003 року
Про авторське право і суміжні права: Закон України від 23.12.1993 № 3792-XII // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 13, ст.64
Лист Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації «Про застосування окремих положень Закону України "Про рекламу" в редакції від 11 липня 2003 року» від 01.10.2003р.
Федеральный закон РФ «О рекламе» N 38-ФЗ от 13.03.2006// Российская газета от 25.04.2006 г.
Минков А. Интеллектуальная собственность. Авторское право и смежные права. № 9 - М., 2002 г.