ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ АВТОРСЬКОГО ПРАВА У РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • К. С. Бован НТУУ «КПІ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2012.2(14).123320

Ключові слова:

реклама, об’єкт авторського права, право на ім’я, вільне використання твору, цілісність твору

Анотація

У статті розглядаються деякі питання використання об’єктів авторського права в рекламі. Автор приходить до висновку, що реклама повинна бути об’єктом авторського права і мати
своє правове регулювання.

Біографія автора

К. С. Бован, НТУУ «КПІ»

студент факультету соціології і права НТУУ «КПІ»

Посилання

Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 40-44, ст.356

Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 № 270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181 в редакції від 11 липня 2003 року

Про авторське право і суміжні права: Закон України від 23.12.1993 № 3792-XII // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 13, ст.64

Лист Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації «Про застосування окремих положень Закону України "Про рекламу" в редакції від 11 липня 2003 року» від 01.10.2003р.

Федеральный закон РФ «О рекламе» N 38-ФЗ от 13.03.2006// Российская газета от 25.04.2006 г.

Минков А. Интеллектуальная собственность. Авторское право и смежные права. № 9 - М., 2002 г.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-01

Номер

Розділ

Право