ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ РАД В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2018.4(40).194064Ключові слова:
соціальні мережі, громадська рада, мікротаргетинг, штучний інтелект, комунікація, зв’язки з громадськістюАнотація
У статті розкриті проблемні питання комунікації громадських рад через соціальні мережі, описані стратегії покращення комунікації та запропоновані інноваційні інструменти, які можуть використовуватися громадськими радами для зв’язків із громадськістю: створення чат-ботів, мікротаргетинг, використання штучного інтелекту для зовнішньої комунікації, проведення онлайн-голосування.Посилання
Дубняк К.В. Соціальні мережі Інтернет як засіб обміну інформацією. Держава та регіони. Серія: «Соціальні комунікації». 2014. No 3. С. 122–126. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_28
Количество украинских пользователей Facebook достигло 11 млн. / Гордон. 2018. URL: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley-facebook-dostiglo-11-mln-228544.html
Почепцов Г. Теорія комунікації / Рефл-бук Ваклер. 2001. URL: http://socium.ge/downloads/ komunikaciisteoria/pochepcov%20teoria%20komunikacii.pdf
Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства / НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. К., 2014. 295 с.
Olson P. Face-To-Face With Cambridge Analytica’s Elusive Alexander Nix / Forbes. 2018. URL: https://www.forbes.com/sites/parmyolson/2018/03/20/face-to-face-with-cambridge-analytica-alexander-nix-facebook-trump/
Social Media Stats Worldwide / Statcounter. 2018. URL: http://gs.statcounter.com/social-media-stats