ТЕОРЕТИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ ПОНЯТТЯ «ГРУПОВА ЛОЯЛЬНІСТЬ»
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2017.1/2(33/34).152513Ключові слова:
групові лояльності, гайфенізм, інтенціональні фактори, конвенціональні фактори, концептуальна шкала групових лояльностейАнотація
У статті представлено основні підходи до визначення поняття «групова лояльність» у соціогуманітарних науках. На основі цього автором виокремлено структуру, рівні, фактори та поля формування групових лояльностей, а також запропоновано шкалу їхнього змістового наповнення. GMT Визначити мовуАзербайджанськаАлбанськаАмхарськаАнглійськаАрабськаАфрикаансБаскськаБенгальськаБілоруськаБірманськаБолгарськаБоснійськаВ'єтнамськаВаллійськаВірменськаГавайськаГаїтянська креольськаҐалісійськаГіндіГрецькаГрузинськаҐуджаратськаДанськаЕсперантоЕстонськаЗулуІвритІгбоІдишІндонезійськаІрландськаІсландськаІспанськаІталійськаЙорубаКазахськаКамбоджійськаКаннадаКаталанськаКиргизькаКитайська СпрощКитайська ТрадКорейськаКорсиканськаКурдськаКхосаЛаоськаЛатинськаЛатиськаЛитовськаЛюксембурзькаМакедонськаМалагасійськаМалайськаМалаяламМальтійськаМаоріМаратхіМонгольськаНепальськаНідерландськаНімецькаНорвезькаПанджабськаПерськаПольськаПортугальськаПуштуРосійськаРумунськаСамоанськаСебуаноСербськаСесотоСингальськаСіндхіСловацькаСловенськаСомаліСуахіліСунданськаТаджицькаТайськаТамільськаТелуґуТурецькаУгорськаУзбецькаУкраїнськаУрдуФіліппінськаФінськаФранцузькаФризькаХаусаХмонгХорватськаЧеськаЧичеваШведськаШонаШотландська (Ґельська)ЯванськаЯпонська АзербайджанськаАлбанськаАмхарськаАнглійськаАрабськаАфрикаансБаскськаБенгальськаБілоруськаБірманськаБолгарськаБоснійськаВ'єтнамськаВаллійськаВірменськаГавайськаГаїтянська креольськаҐалісійськаГіндіГрецькаГрузинськаҐуджаратськаДанськаЕсперантоЕстонськаЗулуІвритІгбоІдишІндонезійськаІрландськаІсландськаІспанськаІталійськаЙорубаКазахськаКамбоджійськаКаннадаКаталанськаКиргизькаКитайська СпрощКитайська ТрадКорейськаКорсиканськаКурдськаКхосаЛаоськаЛатинськаЛатиськаЛитовськаЛюксембурзькаМакедонськаМалагасійськаМалайськаМалаяламМальтійськаМаоріМаратхіМонгольськаНепальськаНідерландськаНімецькаНорвезькаПанджабськаПерськаПольськаПортугальськаПуштуРосійськаРумунськаСамоанськаСебуаноСербськаСесотоСингальськаСіндхіСловацькаСловенськаСомаліСуахіліСунданськаТаджицькаТайськаТамільськаТелуґуТурецькаУгорськаУзбецькаУкраїнськаУрдуФіліппінськаФінськаФранцузькаФризькаХаусаХмонгХорватськаЧеськаЧичеваШведськаШонаШотландська (Ґельська)ЯванськаЯпонська Звукова функція обмежена 200 символами Опції : Історія : Зворотний зв'язок : DonateЗакритиПосилання
Druckman D. Nationalism, Patriotism, and Group Loyalty: A Social Psychological Perspective. Mershon International Studies Review, Vol. 38. No 1, 1994. P. 43.
Van Vugt M., Hart C. M. Social Identity as Social Glue: the Origins of Group Loyalty. Journal of Personality and Social Psychology. No 86, 2004. P. 585
James K., Cropanzano R. Dispositional Group Loyalty and Individual Action for the Benefit of an Ingroup: Experimental and Correlational Evidence. Organizational Behavior and Human Decision Processes, No 60. 1994. P. 179–205.
Alvesson M. Social identity and the problem of loyalty in knowledge-intensive companies. Journal of Management Studies, No 37(8). 2000. P. 1101–1123.
Zdaniuk B., Levine J. Group Loyalty: Impact of Members’ Identification and Contributions. Journal of Experimental Social Psychology, No 37. 2001. P. 502.
Beer A., Watson D. The Individual and Group Loyalty Scales (IGLS): Construction and Preliminary Validation // Journal of Personality Assessment. No 91(3), 2009. P. 277-287.
Calhoun L. A Critique of Group Loyalty // The Independent Reviev. No 1(3), 1998. P. 5-19.
Bogardus E. Group loyalty // Fundamentals of Social Psychology, 1924. P. 303-312.
Головаха Е., Панина Н. Постсоветская деинституциализация и становление нових социальных институтов в украинском обществе // Социология: теория, методы, маркетинг. Випуск 4. Київ, 2001. С. 5–22.
Никоненко Л.В. Теоретичні підходи до визначення лояльності в організаційній психології. Тези доповідей всеукраїнської наукової конференції «Актуальні проблеми психології малих груп», 14-15 лютого 2011 р., (м. Київ) / Національна Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Київ, 2011. С. 61-64.
Байдак Т.М., Болотова В.О. Споживча лояльність у полі соціологічного дискурсу / Т.М. Байдак, В.О. Болотова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Соці- ологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». Випуск 36. Харків, 2016. С. 47-51.
Штомпка П. Социология. Анализ современного общества: Пер. с польск. С.М. Червонной. М.: Логос, 2005. 664 c.