Аналіз та дослідження сприйняття образу та іміджу політика
DOI:
https://doi.org/10.20535/2308-5053.2015.1/2(25/26).119323Ключові слова:
імідж, політичний імідж, політтехнології, образотворче мистецтвоАнотація
Дослідження такого поняття як імідж надзвичайно актуально в нинішніх умовах становлення публічних політиків в Україні . Важливо розуміти що імідж - це не тільки зовнішнє атрибути лідера, а й глибинні аспекти його поведінки , риторики, оточення.
Псіхосеміотіческіе , кількісні дослідження дали нам чітку картину сприйняття політиків електоратом. Класифікації переваг і розуміння іміджу «ідеального» політика . Зрозуміти які чинники є ключовими у формуванні позитивного образу та іміджу публічної персони і
політика.
Посилання
Lipset S.M., Schneider W. The Confidence Gap: Business, Labor, and Government in the
Public Mind. New York, Free Press 1983.
Lipset, S. M. The Social Requisites of Democracy Revisited: 1993 Presidential Address
//American Sociological Rev., 1994, 59 (1), pp. 1-22.
Lissitz R.W., Green S.B. Effect of the Niunber of Scale Points on Reliability: A Monte Carlo
Approach // Journal of Applied Psychology. 1975. -№60. -C. 10-13
Mair J.M.M. Some problems in repertory grid measurement // British Journal of Psychology.
- №58. - C. 261-270
Marsh A. Protest and political consciousness .Beverly Hills,CA:Sage, 1977.
Masters, J. R. The Relationship between Number of Response Categories and Reliability of
Likert-Type Questionnaires // Journal of Educational Measurement. 1974.-№11. C. 49-53
McAllister I., White S. Political Participation in Postcommunist Russia: Voting, Activism and
Potential for Mass Protest // «Political Studies», v. 41,1994, p. 615.
Meiser 7!, Hewstone M. Crossed categorization effects on the formation of illusory correlations
// European Journal of Social Psychology, 2001, 31, pp.443-466.
Milbrath L. Political Partizipation. Chicago, 1965. P.19.
Millett, S. & Ronton, E. A Manager's Guide to Technology Forecasting and Strategy Analysis
Methods. New York: Battelle Press, 1991