Аналіз та дослідження сприйняття образу та іміджу політика

Автор(и)

  • К. Ю. Одарченко Інститут політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса НАН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2015.1/2(25/26).119323

Ключові слова:

імідж, політичний імідж, політтехнології, образотворче мистецтво

Анотація

Дослідження такого поняття як імідж надзвичайно актуально в нинішніх умовах становлення публічних політиків в Україні . Важливо розуміти що імідж - це не тільки зовнішнє атрибути лідера, а й глибинні аспекти його поведінки , риторики, оточення.
Псіхосеміотіческіе , кількісні дослідження дали нам чітку картину сприйняття політиків електоратом. Класифікації переваг і розуміння іміджу «ідеального» політика . Зрозуміти які чинники є ключовими у формуванні позитивного образу та іміджу публічної персони і
політика.

Біографія автора

К. Ю. Одарченко, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса НАН України

магістр спеціальності “Державне управління”, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса НАН України

Посилання

Lipset S.M., Schneider W. The Confidence Gap: Business, Labor, and Government in the

Public Mind. New York, Free Press 1983.

Lipset, S. M. The Social Requisites of Democracy Revisited: 1993 Presidential Address

//American Sociological Rev., 1994, 59 (1), pp. 1-22.

Lissitz R.W., Green S.B. Effect of the Niunber of Scale Points on Reliability: A Monte Carlo

Approach // Journal of Applied Psychology. 1975. -№60. -C. 10-13

Mair J.M.M. Some problems in repertory grid measurement // British Journal of Psychology.

- №58. - C. 261-270

Marsh A. Protest and political consciousness .Beverly Hills,CA:Sage, 1977.

Masters, J. R. The Relationship between Number of Response Categories and Reliability of

Likert-Type Questionnaires // Journal of Educational Measurement. 1974.-№11. C. 49-53

McAllister I., White S. Political Participation in Postcommunist Russia: Voting, Activism and

Potential for Mass Protest // «Political Studies», v. 41,1994, p. 615.

Meiser 7!, Hewstone M. Crossed categorization effects on the formation of illusory correlations

// European Journal of Social Psychology, 2001, 31, pp.443-466.

Milbrath L. Political Partizipation. Chicago, 1965. P.19.

Millett, S. & Ronton, E. A Manager's Guide to Technology Forecasting and Strategy Analysis

Methods. New York: Battelle Press, 1991

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-05

Номер

Розділ

Політологія