ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ РАД В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • А. В. Сімонян Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2018.4(40).194064

Ключові слова:

соціальні мережі, громадська рада, мікротаргетинг, штучний інтелект, комунікація, зв’язки з громадськістю

Анотація

У статті розкриті проблемні питання комунікації громадських рад через соціальні мережі, описані стратегії покращення комунікації та запропоновані інноваційні інструменти, які можуть використовуватися громадськими радами для зв’язків із громадськістю: створення чат-ботів, мікротаргетинг, використання штучного інтелекту для зовнішньої комунікації, проведення онлайн-голосування.

Біографія автора

А. В. Сімонян, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

аспірант кафедри політології та міжнародних відносин

Посилання

Дубняк К.В. Соціальні мережі Інтернет як засіб обміну інформацією. Держава та регіони. Серія: «Соціальні комунікації». 2014. No 3. С. 122–126. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_28

Количество украинских пользователей Facebook достигло 11 млн. / Гордон. 2018. URL: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley-facebook-dostiglo-11-mln-228544.html

Почепцов Г. Теорія комунікації / Рефл-бук Ваклер. 2001. URL: http://socium.ge/downloads/ komunikaciisteoria/pochepcov%20teoria%20komunikacii.pdf

Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства / НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. К., 2014. 295 с.

Olson P. Face-To-Face With Cambridge Analytica’s Elusive Alexander Nix / Forbes. 2018. URL: https://www.forbes.com/sites/parmyolson/2018/03/20/face-to-face-with-cambridge-analytica-alexander-nix-facebook-trump/

Social Media Stats Worldwide / Statcounter. 2018. URL: http://gs.statcounter.com/social-media-stats

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

Політологія