КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ В АВСТРАЛІЇ І НОВІЙ ЗЕЛАНДІЇ

Автор(и)

  • Д. Є. Швець Запорізька державна інженерна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2308-5053.2011.4(12).124997

Ключові слова:

інноваційна модель управління, вища освіта, управління вищою освітою, інституції освітнього процесу

Анотація

У статті розглянуто особливості інноваційної моделі управління вищою освітою в Австралії і Новій Зеландії, структурно-функціональні особливості різних інституцій освітнього процесу.

Біографія автора

Д. Є. Швець, Запорізька державна інженерна академія

к. с. н., доцент кафедри менеджменту організацій Запорізької державної інженерної академії

Посилання

Argyris, C. (1990) Overcoming Organizational Defenses. Facilitating organizational learning, Boston: Allyn and Bacon.

Argyris, C. (1991) Teaching smart people how to learn. Harvard Business Review, May-June.

Duncan K. (1990) A Strategic Competitive Advantage Perspective on Management Development. Harvard Business Review, May-June.

Organizations are open systems that need careful management to satisfy and balance ...Lawrence, P. R./Lorsch, J. W. (1967), Р. 24-28.

http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/aus/grant/

http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/newsealand/

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-12-05

Номер

Розділ

Соціологія