DOI: https://doi.org/10.20535/2308-5053.2011.4(12).124993

ІГРОМАНІЯ ТА КОМП’ЮТЕРОМАНІЯ ЯК ФОРМИ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР І КОНФЛІКТИ ПОКОЛІНЬ ( БАТЬКІВ І ДІТЕЙ)

В. С. Казаков, І. П. Шевель

Анотація


У роботі досліджуються види психологічної залежності (ігроманія, компьютероманія) і соціальні групи, що виникають на їх основі, а також сформувалися або формуються субкультури цих груп, які мають багато спільного між собою. Автор вважає, що надмірне захоплення іграми, роботою на комп'ютері та в Інтернеті створює умови для трансформації реальної поведінки індивіда у віртуальні вчинки в дійсній реальності, що представляють собою небезпеку, як для окремої людини, так і суспільства в цілому.


Ключові слова


конфлікт; субкультура; психологічна залежність; гра; «однорукий бандит»; комп'ютер; Інтернет; ігромани; хакери; покоління М; ілюзія; віртуальна реальність

Посилання


Побережнюк Р. Донбасс оккупировали /Р.Побережнюк // «2000». – 2007. – 14 сентября.- С.47

Амвросимова Т. Жизнь – игра или Игра – замена жизни? // 2007. – 17 мая.

Филипенко И. Подрастает поколение лудоманов /И.Филипенко // День. – 2008. – 29 февраля.

Побережнюк Р. Донбасс оккупировали /Р.Побережнюк // «2000». – 2007. – 14 сентября.- С.47

Раскина Е. Плоть и кровь иллюзий/ Е.Раскина // Зеркало недели. – 2003. – 13 сентября. - С.22

Скородумова О.Б. Хакеры как феномен информационного пространства /О.Б.Скородумова // Социс. – 2004. - No 2. – 70-79 с.

Блумер Г. Коллективное поведение //Американская социологическая мысль: Тексты./ Г.Блумер – М.: Изд-во МГУ, 1994. – 496 с.

Верните поколение М в семью //Зеркало недели. – 2006. – 17 июня. – С.22

Уздечка на азарт // Известия. – 2008. – 5 февраля.